Klippkurs

2 november, 2011 kl. 16:39 | Publicerat i 10 Oktober, 2011, Albin, Frisyrer, Pixie | 2 kommentarer

I lördags var jag på klippkurs för Reija och Sofia på http://www.malardalenshundvard.se Den bästa kursen jag gått, jag har fått en helt ny förståelse för hur jag ska klippa och varför. Nu har jag fått nya tankar och bättre självförtroende 🙂

Pixie och Daisy blev så här fina:

Albin är också nyklippt, den här bilden är tagen av Elisabeth Qvarnström när vi var i Kristinehamn på pudelpromenad förra helgen:

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kommentaren kom nok på feil plass, men her kommer den igjen:
    De ble så fine, dine hunder 🙂
    Ha en god helg !

  2. Fina pudlar


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

